Olen urheillut ja kilpaillut koko pienen ikäni. Olen harrastanut muun muassa uintia, yleisurheilua ja hiihtoa. Uintia olen harrastanut tosissani viimeiset 6 vuotta. Nyt tänä keväänä olen niin sanotusti lopettanut ammattimaisen urheilun ja siirtynyt elämäntapa urheilijaksi. Uintia en ole silti lopettanut kokonaan, koska pidän lajista todella paljon.

Ensimmäistä kertaa elämässäni liikun niin kuin itse haluan ja milloin haluan. Ilman minkäänlaisia velvoitteita.

Luultavasti jossain vaiheessa alan taas kaipaamaan tavoitteellista urheilua ja kilpailemista. Mutta tällä hetkellä tämä nykyinen tapa liikkua toimii minulla aivan loistavasti. Liikun monipuolisesti eri lajeja kokeillen, kaikilla tehoalueilla ja kaikkia lihasryhmiä käyttäen. Se on oikein mukavaa. Kuuntelen kehoani ja liikun sen mukaan. Siksi voin fyysisesti ja henkisesti erittäin hyvin tällä hetkellä. 

Tänään päätimme lähteä ystäväni kanssa pitkälle rullaluistelulenkillä. Rullailimme rauhallisesti yhteensä 24 km. Nyt kehostani tuntuu, että tämä ilta täytyy ottaa erittäin rennosti. Sen homman ainakin osaan. ;)